في حب الله ..
........................
ما تيجوا نحمد ربنا
على كل حاجه ..
فيه خلق عايشه عالرضا
سكر زيااااده ...
وناس في أيدها كل شئ
وحياتها سااااده ..
لا حد راضي بقسمته
ولا قال عباده ..
وكل يوم يشكي الهموم
والشكوى عاده ..
باصص لغيره في أيه
ما فيش ..
قناعته إبتسامه
أبو البنات الحمل زاااد
الله يعين ..
لا مد أيده وقال فلان
شايلني عيين ...
ماشي ببركه ربنا
نعم المعين ..
ما تيجوا نحمد ربنا
ونبوس أيدينا ..
نفرش سجاده الصلاه
وتدمع عينينا ..
قرآن شفيع لنا كلنا
كده أجمعين ..
تسترنا بركه ربنا
قولوا آمين ..
بقلم .. صبري رسلان
تعليقات
إرسال تعليق